Fasiliteter i

MBF lanserer ny hjemmeside
Publisert 0000-00-00
Av Roald Kvamstad
En arbeidsgruppe har jobbet med å etablere en ny hjemmeside for MBF, og nå er den tatt i bruk! Det er lagt vekt på at den skal være enkel å finne fram i, både for nåværende og nye medlemmer, gjester og andre interesserte.
Førstesiden ("Hjem") er forbeholdt en liten velkomsthilsen og deretter aktuelle nyheter som foreningen ønsker å informere om. På høyre side finnes dessuten en kort melding om været, bilde fra webkameraet (oppdateres dersom en trykker på F5-knappen på tastaturet), og "hurtiglinker" til spesielt viktig stoff. Førstesiden har øverst også en menydel som virker slik at når muspekeren føres over ordene i menyen, kommer det for noen av ordene automatisk fram en undermeny med nye valg. Ved å klikke i menyen, skiftes førstesiden ut med mer informasjon knyttet til menyvalget. Menyene er fortsatt med, slik at en kan gå direkte derfra til andre menyvalg om ønsket. Innholdet på hjemmesiden skal holdes oppdatert, og selve strukturen på hjemmesiden vil også kunne bli justert noe etter hvert. Merk at hvis du bruker Internet Explorer 6 som nettleser, så vil ikke menyene virke. Den nettleseren er svært gammel, så vi oppfordrer i så fall til å oppgradere til nyere versjon (se link på høyre side på forsiden). Med dette håper vi at den nye hjemmesiden blir tatt godt i mot. Undertegnede har fått oppgaven med å være MBF's web-ansvarlige. Har du forslag til forbedringer, retting av feil i innhold, eller rett og slett nyheter og lignende du ønsker å få lagt ut, send en email til meg med beskrivelse av hva du ønsker endret. Med vennlig hilsen Turid Kvamstad Web-ansvarlig ...på vegne av styret, samt resten av arbeidsgruppen: Are Kvamstad - teknisk web-design Roald Kvamstad - design av innholdet

alle nyheter »